Bokserskie Cardio

Treningi o charakterze cardio powiny być nieodzownym elementem każdego planu trenigowego, bez względu na to, jaki cel obraliśmy i jaki jest nasz poziom wytrenowania. Niesie on bowiem za sobą wiele zalet.

Od poprawy wydolności tlenowej i ogólnej kondycji organizmu, po redukcję cholesterolu we krwi, zmniejszenie ryzyka zachorowania na choroby układu sercowo-naczyniowego, czy cukrzycę typu II ! Ponadto ćwiczenia cardio mogą służyć, jako świetne narzędzie do kształtowania sylwetki. W połączeniu z odpowiednim planem diety skutecznie i szybko pozbędziesz się nadmiaru tkanki tłuszczowej.

Wiedząc już, jakie zalety niesie za sobą włączenie treningów wydolnościowych w swój plan, należy zastanowić się, jaką aktywność fizyczną wybrać?

Osobiście polecam wybór takiej aktywności fizycznej, która sprawia nam przyjemność. Pojedyncza sesja treningu cardio trwa zazwyczaj od 30 do 90 min, a nawet dłużej! Pamiętajmy o tym, że kluczem do sukcesu jest regularność, a zatem wybór czynności, którą lubimy niezmiernie ułatwi nam wykonanie zadania i osiągniecie wyznaczonych celów. Chodzenie na bieżni, pedałowanie na rowerku stancjonarnym lub wchodzenie po przesuwających przez maszynę schodach, myślę, że przez niewielu uznawane jest za ekscytujące i fascynujące zajęcie. Wychodzimy więc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i wprowadzamy nowość w naszej ofercie – Biokserskie Cardio prowadzone prez trenera Sławka.

Zalety Bokserskiego Cardio:

– ogromny wydatek energetyczny = efektywne spalanie tkanki tłuszczowej,

– zwiększenie wydolności tlenowej, co pozytywnie przekłada się na pozostałe treningi,

– praca w różnych zakresach tlenowych,

– poznanie technik bokserskich: odpowiedniej pozycji, poruszania się, wyprowadzania ciosów,

– możliwość wyładowania swoich niespożytych pokładów energii w pożyteczny sposób !

Jak wygląda trening?

Każdy trening rozpoczyna się od rozgrzewki, w zakres którego wchodzi stretching dynamiczny. 90-minutowy blok zajęc podzielony jest na kilka działów, w tym: podstawy tj. wypracowanie podstawowych technik boserskich, treningi na stacjach: boksowanie w tarcze, skakanka, walka z cieniem. Trening ma charakter interwałowy, a każde z zaplanowanych ćwiczeń ma różną intensywność, która nigdy nie jest z góry narzucana przez instruktora. Uczestnicy sami dostosowują intensywność treningu do swoich możliwości.

Czego potrzebuję, aby dołączyć do treningu?

Do treningu może przystąpić każdy, kto ukończył 18 rok życia i nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia intensywnej aktywności fizycznej. Każdy z uczestników musi być upoważniony do wejścia do klubu Strefa Ruchu, gdyż zajęcia odbywają się na Sali Fitness na terenie klubu. Strefa Ruchu obsługiwana jest przez systemy partnerskie tj. Multisport czy OK SYSTEM oraz posiada zestawy karnetów, o których możecie dowiedzieć się na recepcji klubu. Ponadto każdy uczestnik musi mieć owijki na ręce oraz dopasowane do ręki rękawice bokserskie.

Terminy Bokserskiego Cardio:

Bokserskie Cardio odbywać się będzie w każdą sobotę o godzinie 11:00 na Sali Fitness siłowni Strefa Ruchu w Tarnowskich Górach.

jak zapisać się na zajęcia? skorzystaj z formularza i zostaw do siebie nr telefonu 🙂

Serdecznie zapraszam do udziału!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *